Uitnodiging Vrijwilligerscompliment 9 juni 2017

19 april 2017

Naamloos

Uitnodiging Vrijwilligerscompliment

Net als voorgaande jaren wil de gemeente Nijkerk met een feestelijke middag haar waardering uiten aan haar vrijwilligers uit de gemeente Nijkerk. Eind april versturen zij hiervoor per mail de uitnodiging en ook zal hier via facebook/twitter bekendheid aan worden gegeven. Heeft u de uitnodiging niet ontvangen, maar bent u wel actief als vrijwilliger? Ook dan kunt u zich uiteraard aanmelden.

Programma
Net als voorgaande jaren vindt het vrijwilligerscompliment plaats op een verrassende locatie en dit jaar is dit in Nijkerk. Er is gelegenheid voor een gezellig samenzijn onder het genot van een hapje en drankje. Dit jaar is er geen nominatie van vrijwilligers voor een ‘prijs’. De gemeente Nijkerk vindt dat alle vrijwilligers even waardevol en bijzonder zijn. Daarom bieden zij alle aanwezigen dit jaar een afwisselend programma aan. Het vrijwilligerscompliment vindt plaats op vrijdag 9 juni tussen 15.00 en 18.00 uur.

Informatie
Nieuwsgierig geworden naar het precieze programma en de locatie? Stuurt u dan een mail naar vrijwilligerscompliment@nijkerk.eu, dan stuurt Ineke van Rooijen van de gemeente Nijkerk u eind april de uitnodiging toe. Heeft u vragen of wilt u meer informatie, neemt u dan gerust contact op met haar via telefoonnummer 14033 (aanwezig op dinsdag, donderdag, vrijdag) of per mail vrijwilligerscompliment@nijkerk.eu.

Aanmelden
Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus vol is vol en aanmelden is daarvoor nodig! Wilt u zich alvast aanmelden? Dit kan tot 28 mei a.s. via www.nijkerk.eu/vrijwilligerscompliment.

Het vrijwilligerscompliment wordt georganiseerd door de gemeente Nijkerk in samenwerking met Sigma, Steunpunt Vrijwilligerswerk.