Welkom op de vrijwilligers vacaturebank van de gemeente Nijkerk!

Aan de slag!

Ik zoek een vrijwilliger.   Ik wil vrijwilligerswerk doen.

Ben je op zoek naar vrijwilligerswerk? Dan ben je hier op de juiste plek. Wellicht zit er een leuke vacature of eenmalige klus voor je tussen!

Of je nu bijvoorbeeld iets naast je werk wilt doen, je wilt kijken wat je belastbaarheid is, invulling voor de week zoekt of met pensioen gaat, er is altijd wel iets passends te vinden. Je kunt je aanmelden voor eenmalige of kortdurende klussen, flexibele dagen en tijden of voor vaste momenten en taken. Staan er op de vacaturebank geen vacatures die aanspreken of bij je passen? Neem dan gerust contact met ons op. Samen kijken we wat er mogelijk voor je is.

Als organisatie kun je zelf kosteloos een vacature op de vacaturebank plaatsen. Op deze manier kun je jouw aanbod goed onder de aandacht brengen. Er zijn via de vacaturebank al veel mooie matches gemaakt. Wanneer je vragen hebt over het gebruik van de vacaturebank, neem dan contact met ons op. We helpen je graag verder.

Heb je vragen?

Kevin van de Broek