Seniorenweek 2023

Seniorenweek 2023

Van 29 september tot en met 8 oktober kunt u als senior deelnemen aan feestelijke activiteiten in de gemeente Nijkerk, die bijna allemaal kosteloos worden aangeboden.

De Nationale Ouderendag is een initiatief van het Nationaal Ouderenfonds om senioren extra in het zonnetje te zetten, want ouder worden doe je samen. De Nationale Ouderendag wordt dit jaar op vrijdag 6 oktober gevierd. Sigma heeft het initiatief genomen om ook in de gemeente Nijkerk de Nationale Ouderendag te vieren. Samen met Nijkerk Sportief en Gezond, de Unie van Vrijwilligers, de Bibliotheek, de Volksuniversiteit, Ouderenbond PCOB en Welzijn Ouderen Hoevelaken (SWO) is er een prachtig activiteitenprogramma tot stand gekomen van niet een dag, maar zelfs een hele week. Met verschillende activiteiten verdeeld over de drie woonkernen is er een ruim aanbod aan activiteiten die goed bereikbaar zijn.

Wethouder Audrey Rohen zal vrijdagavond 29 september de Seniorenweek officieel openen, waarna de voetjes van de vloer gaan tijdens de vintage dansavond Let`s Twist Again!

Wanneer u gebruik wilt maken van vervoer naar de activiteiten, kunt u contact opnemen met de Vervoersservice van de Unie van Vrijwilligers via: vervoer@uvv-nijkerk.nl of 033-2460115. De kosten zijn 7,50 euro per rit.

PROGRAMMA

De Seniorenweek is financieel mede mogelijk gemaakt door sponsoring van de Van den Tweel Foundation en Bokkers Catering.

FILMPJE UITLEG SENIORENWEEK 2023

';