Vacaturebank

Plaats: Sigma Nijkerk
Type: Organisatie
Korte omschrijving:
Sigma zoekt nieuwe (vrijwillige) seniorenvoorlichters! Heb jij een hart voor senioren en kun je een luisterend oor bieden? Dan is Sigma op zoek naar jou. Sigma biedt inwoners van 75 jaar en ouder [..] Bekijk »
Op zoek naar vrijwilligerswerk? Neemt u gerust eens een kijkje op onze vacaturebank. Hierop vindt u tal van vacatures van organisaties die vrijwilligers zoeken. En het zijn niet alleen vacatures om voor mensen te zorgen, maar ook als u een bestuursfunctie zoekt of liever wat met kinderen doet of van organiseren houdt, vindt u er vele interessante vacatures. Als organisatie is het mogelijk om zelf uw vacature op de vacaturebank te plaatsen. Neemt u hiervoor contact op met Sigma en vraag naar de mogelijkheden. We leggen het u graag uit. Ook is de vacaturebank geschikt voor individuele hulpvragen. Met andere woorden: u bent niet van een organisatie maar u heeft persoonlijk een hulpvraag en zoekt daar een vrijwilliger, een maatje, voor. We informeren u graag over de  mogelijkheden. Vraag er gerust naar.

Schrijf u in voor persoonlijke notificaties

U bent u aan het inschrijven voor vacatures die matchen met huidige zoek criteria.

Email notificaties

E-mailnotificaties zullen naar u worden verstuurd Inschrijven

Aangepaste RSS Feed

Uw gepersonaliseerde RSS feed staat hieronder, kopieer het adres naar uw RSS reader. Inschrijven