Nijkerks Kadootje

Nijkerks Kadootje

Nijkerks Kadootje verzamelt relatiegeschenken en andere kadootjes bij bedrijven, pakt deze leuk in en geeft ze door aan stichtingen en verenigingen uit de gemeente Nijkerk die werken met vrijwilligers. Op woensdagochtend worden deze kadootjes gemaakt door een enthousiaste groep vrijwilligers en een vaste medewerker.

• Bij Nijkerks Kadootje kun je vrijwilligerswerk doen in een veilige omgeving, waar je kunt werken aan vaardigheden en talenten. Wil je meer informatie over Nijkerks Kadootje? Neem dan contact op met Sigma.
  • Wil je een Nijkerks Kadootje aanvragen voor jouw vrijwilligers? Vul dan het aanmeldformulier in.

Nijkerks Kadootje is een samenwerking tussen Careander, InteraktContour en Sigma.

';