Uitnodiging &/entree, de nieuwe multifunctionele voorziening van Nijkerk

21 januari 2016

Na een aantal maanden van nieuwe plannen, verbouwingen en (gedeeltelijke) verhuizingen willen we u graag uitnodigen voor de opening van &/entree, de nieuwe multifunctionele voorziening in de gemeente Nijkerk. In het gebouw werken voortaan samen: Sigma, de Bibliotheek Gemeente Nijkerk en de Unie Van Vrijwilligers (UVV).

Bovendien biedt het gebouw ruimte aan verschillende andere organisaties. We nodigen u van harte uit om onze nieuwe werkplek te komen bekijken.

Programma:
11.30 uur: Openingshandeling door betrokken wethouders; mevrouw M. Klein en mevrouw N. Aboyaakoub

Aansluitend tot 20.30 uur: open dag, u kunt deelnemen aan verdere activiteiten, waarbij alle gebruikers van &/entree zich op verschillende plekken in het gebouw zullen presenteren.

Hopelijk tot ziens op 29 januari!