Uitnodiging: Alzheimer café Nijkerk 12,5 jaar!

26 maart 2015

Deze maand is het 12,5 jaar geleden dat het Alzheimer Café in Nijkerk van start ging. Wij nodigen u uit dit heuglijke feit op maandag 13 april met ons te vieren in een bijeenkomst waar we zowel vaste bezoekers als een breder publiek een interessant programma met een feestelijk tintje bieden.

Het thema van deze avond is:
“Ook met dementie zolang mogelijk thuis”

Jan van der Hammen van Ervarea zal een interactief programma verzorgen. Dit wordt op gepaste wijze, maar met een dosis humor én met denken in mogelijkheden, aangeboden. Muziek zal voor een feestelijke omlijsting van het geheel zorgen.

Het programma (volgens gebruikelijke indeling) ziet er als volgt uit:

19:30 uur                    inloop met koffie en thee
20:00 uur                    1e deel programma Ervarea
20:30 uur                    pauze met een drankje en een hapje
21:00 uur                    2e deel programma Ervarea
21:30 uur                    mogelijkheid tot napraten met een drankje en een hapje

Locatie: Het Alzheimer Café Nijkerk vindt deze keer plaats in de grote zaal van Huize St. Jozef, Huserstraat 6 te Nijkerk.

In verband met de organisatie vinden wij het plezierig als u vóór 30 maart laat weten of én met hoeveel personen u van deze uitnodiging gebruik maakt.

U kunt dit doen via ons emailadres: jubileumacn@gmail.com of wanneer dit moeilijk is, via telefoonnummer: 033-2462193.