Thema-avond “Denken in mogelijkheden”

13 januari 2015

Ook in 2015 willen we samen met u aan de slag om u meer handvatten te geven voor het uitvoeren van uw vrijwilligerswerk. Deze keer besteden we aandacht aan het thema: ‘Denken in mogelijkheden, hoe werkt dat?’ Een avond vol filmpjes, informatie en vraagstukken om u aan het denken te zetten.

Voorbeeldvraag:
Een geit zit vast aan een touw van twee meter. Vijf meter verderop ligt een baal hooi. Toch kan de geit zonder problemen de baal hooi bereiken? Hoe?Wilt u antwoord op deze vraag en nog vele andere en erachter komen hoe je dingen soms anders aan kunt pakken? Meld u dan snel aan!Datum:          woensdagavond 11 februari 2015
Locatie:         restaurant woonzorgcentrum De Pol, Vetkamp 85 in Nijkerk
Inloop:          19.00-19.30 uur, ontvangst met koffie en thee
Aanvang:      19.30 uur
Einde:           ± 21.30 uurU kunt zich aanmelden voor deze avond door uiterlijk donderdag 5 februari een mail te sturen naar info@sigma-nijkerk.nl t.a.v. Wendy van Wee.