Thema avond: De zorgt verandert, de vrijwilliger verandert mee?

21 april 2015

Wat is er vanaf 1 januari 2015 allemaal verandert in de zorg? Wanneer mag iemand nog naar een zorgcentrum? Hoe ziet de zorg in een zorgcentrum er nu uit en wat betekent die verandering voor mij als vrijwilliger?

Herkent u deze vragen vanuit uw werk als vrijwilliger? Of heeft u bijvoorbeeld vanuit de kerk te maken met deze vragen? Misschien bent u zelf mantelzorger en wilt u een antwoord op deze vragen?

Kom dan naar deze thema avond. Tijdens deze avond gaan Hermien Stouwdam, consulent Ouderen bij Sigma en Anja Hols, cliëntenadviseur bij Amaris in op deze en andere vragen.

Na de pauze is er een panel van beroepskrachten. U kunt uw vragen stellen en met hen van gedachten wisselen.

U bent van harte welkom!

Datum:             donderdagavond 21 mei
Locatie:            restaurant woonzorgcentrum De Pol, Vetkamp 85 in Nijkerk
Inloop:             19.15-19.30 uur, ontvangst met koffie en thee
Aanvang:        19.30 uur
Einde:              ± 21.30 uur

U kunt zich aanmelden voor deze avond door uiterlijk 14 mei een mail te sturen naar info@sigma-nijkerk.nl.