Maak en schrijf een kaart voor een andere inwoner

20 april 2020

In deze tijd zijn er ook binnen de gemeente Nijkerk inwoners die niet of nauwelijks contact hebben met anderen. Wil jij hen op een eenvoudige manier een hart onder de riem steken? Doe dan mee met de kaartenactie die vanuit de werkgroep Aandacht voor Eenzaamheid wordt georganiseerd.

Hoe werkt het? Maak en schrijf een kaart met een mooie tekst. Pak je knutselspullen en ga gezellig met jezelf, je gezin of je familie aan de slag. Je mag je naam op de kaart zetten, maar dat hoeft niet. Doe de kaart in de brievenbus bij de Bibliotheek in Nijkerk, Nijkerkerveen of Hoevelaken. Er wordt voor gezorgd dat de kaarten worden afgeleverd bij inwoners die wat extra aandacht kunnen gebruiken. Hoe meer kaarten, hoe meer mensen er blij gemaakt kunnen worden! De actie loopt t/m 10 mei.

Je kunt anderen inspireren door een foto van jouw kaart te plaatsen op de Facebookpagina van Aandacht voor Eenzaamheid.