Geen pillen, maar Paprika!

5 januari 2024

Wil jij ook gezonder en energieker worden? En met behulp van goede handvatten je over een paar weken fitter voelen?

Huisarts Tamara en Diëtist Rick geven je hier graag op dinsdagavond 23 januari meer informatie over. Zij helpen je om een start te maken met een gezondere leefstijl waarmee je de pillen buiten de deur kan houden. De afgelopen jaren hebben zij mensen geholpen om betere keuzes te maken en hen meer inzicht te geven zonder het gevoel dat iets moet. Want daar kunnen we nu beter echt eens mee stoppen. Je moet helemaal niets, behalve dan uitzoeken wat bij jou past en waar jij je op lange termijn het beste bij voelt.

De avond wordt gehouden in de Bibliotheek Nijkerk en je kunt kosteloos deelnemen. Aanmelden is wel noodzakelijk en kan via deze link: https://nijkerk-hoevelaken.op-shop.nl/5898/geen-pillen-maar-paprika/23-01-2024

In samenwerking met: Nijkerkse Gezondheidscentra en Bibliotheek Nijkerk.