Even voorstellen: Annemieke Gerrits

16 januari 2020

Graag stel ik mij aan u voor:

Ik ben Annemieke Gerrits en sinds 1 november werk ik bij Sigma in Nijkerk. Daar werk ik samen met collega’s aan het project Welzijn op Recept voor de Gemeente Nijkerk. Het is voor de Gemeente Nijkerk een nieuw project waarin huisartsen mensen met milde psychosociale klachten, zoals bv. somberheid, angst en piekeren, kunnen doorverwijzen naar een welzijnscoach. Samen gaan we in gesprek en kijken we naar mogelijkheden en oplossingen om weer een zinvolle dag te hebben, in contact te komen met anderen en het gevoel te hebben zelf invulling aan het leven te kunnen geven. Activiteiten die hierbij kunnen helpen zijn bv. Samen eten en koken, bewegen, vrijwilligerswerk doen of een creatieve activiteit ondernemen. Een mooie uitdaging!

Annemieke

Het grootste deel van mijn leven woon ik met veel plezier in Nijkerk, inmiddels met mijn man en 2 dochters. We gaan er graag met elkaar op uit, lekker wandelen of fietsen. Verder lees en haak ik graag of ben ik in de tuin te vinden.