Cursus valpreventie

1 april 2015

Buurtsportteam Nijkerk Sportief & Gezond organiseert v.a. 13 april 2015 in samenwerking met Cesartherapie Hoevelaken en Sigma Nijkerk een cursus Valpreventie voor alle inwoners uit Hoevelaken, Nijkerk en Nijkerkerveen.

Bent u ook bang om te vallen, of bent u als eens vervelend ten val gekomen? Cesartherapeuten Irene Dik en Marieke Mulder- van den Ham en een buurtsportcoach leren u hoe u beter in balans kunt blijven. U leert hoeveel risico u heeft om te vallen én wat u zelf kunt doen om vallen te voorkomen. Verder gaan we vooral veel praktische oefeningen doen.

We starten op maandag 13 april van 11.00 tot 12.00 uur. Cursusdagen zijn verder: 20 april, 4 mei, 11 mei, 18 mei en 1 juni.

De bijeenkomsten starten om 11.00 uur en duren tot ong. 12.00 uur.

Kosten: €30,00 voor 6 bijeenkomsten.

Locatie: Recreatiezaal de Kopperhof, Sportweg 25 te Hoevelaken.

Heeft u ook interesse? Of kent u iemand die interesse heeft?

Aanmelden kan via de mail naar: info@sigma-nijkerk.nl of telefonisch naar: 033-247483.