De Seniorenbeurs, komt u ook?

16 maart 2016

Wethouder Marly Klein opent op vrijdag 18 maart de seniorenbeurs Nijkerk’16 in Hart van Holland. Het is de tweede keer dat deze beurs in Nijkerk wordt gehouden.

De seniorenbeurs geeft informatie over wonen, welzijn, zorg, vrije tijd en financiën. De beurs telt ca. 50 standhouders, vrijwel allen lokale organisaties, die actief zijn op genoemde gebieden. De beurs is gratis te bezoeken tussen 13.00u – 18.00u.

‘Wij vinden het erg belangrijk dat alle inwoners van de gemeente Nijkerk zo lang en goed mogelijk actief blijven en mee kunnen doen aan activiteiten in de samenleving’. De informatie op de Seniorenbeurs kan daarbij helpen’, zegt Hermien Stouwdam van Sigma.

Stouwdam vervolgt: ‘Op de beurs zijn veel interessante stands om te bezoeken voor informatie en advies. Er is volop gelegenheid om vragen te stellen, maar ook om andere bezoekers te ontmoeten op het horecaplein’.

Er is een ruime parkeergelegenheid bij Hart van Holland, incl. een aantal invalide parkeerplaatsen. Voor bezoekers die niet in de gelegenheid zijn om met eigen vervoer te komen, biedt de UVV en de Hulpdienst Hoevelaken een deur-tot-deur vervoer tegen betaling.

Initiatiefnemers voor deze beurs zijn de gemeente Nijkerk, PCOB, de UVV, de Hulpdienst Hoevelaken en Sigma.

Voor meer informatie kijk op de speciale website of neem contact op met Sigma.