Aanmelding vrijwilligerscompliment geopend!

16 mei 2019

Op vrijdag 21 juni 2019 van 16:00 – 18:00 uur organiseert Sigma, samen met de gemeente een feestelijk evenement om alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet. Doel van deze middag is om elkaar te ontmoeten onder het genot van een hapje en een drankje. Een bijeenkomst voor alle vrijwilligers uit de gemeente Nijkerk om de vele vrijwilligers in onze gemeente extra in het zonnetje zetten.

Meer informatie en aanmelden
Dit jaar is de locatie voor het vrijwilligerscompliment, restaurant Zomertuin De Wereldkeuken (Amersfoortseweg 138, 3864 NH Nijkerkerveen). Een centrale locatie voor al onze vrijwilligers uit Nijkerk, Nijkerkerveen èn Hoevelaken. Bij dit restaurant is voldoende parkeergelegenheid. Vanaf 15:45 uur gaan de deuren open.

U kunt zich hier aanmelden. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ineke van Rooijen de gemeente Nijkerk via het algemene telefoonnummer 14 033 (dinsdag, donderdag, vrijdag) of via de mail vrijwilligerscompliment@nijkerk.eu.

Het vrijwilligerscompliment wordt georganiseerd door de gemeente Nijkerk in samenwerking met Sigma, Steunpunt Vrijwilligerswerk.