Begeleider Welzijn

Begeleider welzijn (m/v), voor 16 uur per week

met als aandachtsgebied senioren, locatie: Hoevelaken

Wie zijn wij?

Sigma is de lokale welzijnsorganisatie in de gemeente Nijkerk. Sigma organiseert algemeen toegankelijke activiteiten en biedt dienstverlening op diverse vlakken. Inwoners kunnen bij Sigma terecht voor onder meer: informatie, advies en ondersteuning, bemiddeling naar passend vrijwilligerswerk, mantelzorgondersteuning, welzijnsactiviteiten, formulierenhulp, en ouderenadvies. Onze locatie in Hoevelaken is een laagdrempelige ontmoetingsplaats voor inwoners. Er is een groot en divers aanbod van activiteiten op het gebied van bewegen, ontmoeten, ontspanning en creatief bezig zijn.

Je bent van betekenis door:

• De dagelijkse gang van zaken op de welzijnslocatie in Hoevelaken (SWOH) te coördineren, organiseren en beheren
  • Het activeren van de doelgroep senioren en volwassenen
  • Contacten met docenten, vrijwilligers en deelnemers
  • Contacten in het lokale netwerk
  • Het organiseren van activiteiten, uitjes e.d.
  • Het regelen van alles om de activiteiten heen, vervoer, middelen e.d.
  • De inzet van je improvisatievermogen
  • Bijdragen aan doorontwikkeling activiteitenprogramma en activeren / participeren nieuwe doelgroepen
  • Een actieve deelname in het team en werkoverleggen

Wie zoeken wij?

• Je bent een professional op MBO werk- en denkniveau
  • Je bent een enthousiaste, toegankelijke en pro-actieve persoonlijkheid
  • Je hebt affiniteit met de doelgroep senioren en volwassenen
  • Je kan goed afstemmen en communiceren
  • Je kan motiveren en corrigeren daar waar nodig
  • Je stimuleert meedoen aan de samenleving, deelname aan activiteiten, vrijwilligerswerk doen, het uitbreiden van sociale contacten en het versterken van het eigen netwerk
  • Je bent flexibel inzetbaar en hebt goede administratieve vaardigheden

Ons aanbod:

Je komt in dienst van Sigma. De functie is ingedeeld in schaal 6 van de CAO Welzijn. Het dienstverband is voor 16 uur per week, op basis van een jaarcontract.

Interesse?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met  Wendy van Wee op telefoonnummer 033-2474830 (op werkdagen van 09.00-13.00 uur). Stuur je sollicitatiebrief en CV vóór 12 april 2022 naar sollicitatie@sigma-nijkerk.nl onder vermelding van de functie.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

';