Vrijwilligerscompliment

De gemeente Nijkerk organiseert dit jaar, samen met Sigma voor de 8e keer het “Vrijwilligerscompliment”!  Een feestelijke bijeenkomst voor vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties uit de gemeente Nijkerk om de vele vrijwilligers in onze gemeente extra in het zonnetje zetten. Dit jaar is het vrijwilligerscompliment op vrijdag 21 juni 2019, van 16.00 tot 18.00 uur in Nijkerkerveen. Een locatie centraal voor alle vrijwilligers uit Hoevelaken, Nijkerk én Nijkerkerveen.

Vrijwilligerscompliment vrijdag 21 juni 16.00-18.00 uur te Nijkerkerveen

Deze middag wilt u vast niet missen, daarom vragen wij u nu alvast uw agenda vrij te houden! Een uitnodiging per mail én de mogelijkheid om u aan te melden volgen begin mei.

Heeft u als vrijwilliger vragen of wilt u meer informatie, neemt u dan gerust contact op met Ineke van Rooijen van de gemeente Nijkerk via telefoonnummer 06-30976105 (aanwezig op dinsdag, donderdag, vrijdag) of per mail vrijwilligerscompliment@nijkerk.eu.