Direct naar content

Kan ik je helpen?

Wendy van Wee | Teamleider

Even voorstellen:

Mijn naam is Eline Schiks. Samen met mijn twee kinderen woon ik met veel plezier in het Leusderkwartier in Amersfoort. Voor Sigma was ik manager in de zorg. Verder heb ik gewerkt als adviseur en (vrijwillig) bestuurder in welzijn, de farmaceutische industrie en consultancy. De zorg beter maken, daar kun je me ’s nachts voor wakker maken. Hiervoor is een beweging naar voren nodig. Door sociaal werk te versterken en daarmee mensen in hun kracht te zetten is er uiteindelijk minder zorg nodig. Hierdoor kunnen we zorgkosten besparen en bijdragen aan het personeelsprobleem in de zorg.

Ik heb er veel zin in om hier als de nieuwe directeur van Sigma een bijdrage aan te kunnen leveren. Des te mooier is het dat ik dit kan doen bij een organisatie, die zich dagelijks inzet voor het welzijn van anderen. Anderen laten stralen, dat geeft mij energie. Hierbij heb ik het voorrecht samen te werken met een fijn team, gedreven vrijwilligers en een betrokken toezichthoudend bestuur. Ik hoop dat mijn enthousiasme aanstekelijk werkt en dat we samen met onze samenwerkingspartners mooie resultaten behalen, waar de inwoners van Nijkerk, Hoevelaken en omgeving echt iets aan hebben.