Direct naar content

Kan ik je helpen?

Kevin van den Broek | Consulent Vrijwilligerswerk

Nijkerk Kadootje

Nijkerks Kadootje verzamelt relatiegeschenken, materialen en andere kadootjes bij bedrijven. Door een enthousiaste groep vrijwilligers worden er op woensdagochtend leuke kadootjes van gemaakt. Deze worden gegeven aan organisaties en verenigingen uit de gemeente Nijkerk die werken met vrijwilligers. Er is altijd een vaste medewerker van Sigma aanwezig op de woensdagochtend.

Nijkerks Kadootje is een samenwerking tussen InteraktContour en Sigma.

Vrijwilligerswerk doen

Bij Nijkerks Kadootje kun je vrijwilligerswerk doen in een veilige omgeving, waar je werkt aan vaardigheden en talenten. Samen kijken we welke doelen je hebt. Je kunt voor (ongeveer) een jaar bij Nijkerks Kadootje aan de slag.

Na dit jaar gaan we samen kijken welke kwaliteiten en vaardigheden je hebt ontwikkeld, waarmee je door kunt stromen naar reguliere activiteiten, vrijwilligerswerk of misschien wel betaald werk of een opleiding.

Voor organisaties

Bij Nijkerks Kadootje zetten we vrijwilligers uit de hele gemeente Nijkerk in het zonnetje. Je kunt als organisatie kosteloos een Nijkerks Kadootje aanvragen voor jouw vrijwilligers. Wij maken voor jouw groep graag een bedankje.

Wil je een Nijkerks Kadootje aanvragen? Vul dan het aanmeldformulier in.