Samenwerken

Sigma vindt het belangrijk om deskundigheid te delen en te bouwen aan goede samenwerkingsrelaties. Daarom wordt er binnen de gemeente samengewerkt met een diversiteit aan partners: zowel individuen als organisaties.

Door actieve samenwerking en het zoeken naar verbinding met anderen, andere activiteiten kunnen we het beste vorm geven aan maatschappelijke ondersteuning in alle facetten. Naast het inzetten van onze deskundigheid voor de inwoners van Nijkerk is het o.i. belangrijk om consultatie aan andere beroepskrachten en vrijwilligers(organisaties ) aan te kunnen bieden.
Sigma werkt onder meer samen met:

• Gemeente Nijkerk, verschillende afdelingen
  • Maatschappelijk werk (Stimensz en Welzijn), Mee Veluwe
  • Plangroep, Humanitas, stichting Diakonaal Beraad
  • Bibliotheek Nijkerk en DigiTaalhuis
  • Gezondheidscentra Nije Veste en Corlaer
  • Interakt contour, Careander, St.Jozef, De Pol, Amaris Arkemheen en andere zorgaanbieders
  • Thuiszorgorganisaties, pilot Gebiedsteams
  • Centrum Jeugd en gezin, stichting Jeugd- en Jongerenwerk Nijkerk
  • Ouderenbond (PCOB)
  • Indigo, regiobestuur Alzheimer Nederland
  • Diverse kerken en vrijwilligersorganisaties als NPV, Zonnebloem, UVV, Hulpdienst Hoevelaken