“Zorgen voor een ander, zonder jezelf te verliezen”

25 mei 2018

Op donderdagavond 7 juni is er een avond voor mensen uit Nijkerkerveen en Hoevelaken die een ouder iemand verzorgen. Omdat u mantelzorger bent, nodigen u van harte uit voor deze bijeenkomst. Mogelijk zorgt u zelf voor een jong iemand en is deze avond minder passend voor u. Het zorgen voor een dierbare kan heel dankbaar maar soms ook heel zwaar zijn. Hoe zorg je dat je dan ook goed voor jezelf blijft zorgen? Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen als mantelzorger. Ook willen we u de gelegenheid geven om uw vragen te stellen en met anderen van gedachten te wisselen.

Hoe ziet de bijeenkomst er uit:
19.15-19.30             : inloop
19.30-19.35              : opening door Petra Visser en Jolanda van der Laan van de dagbesteding in het Veen en Hoevelaken
19.35-20.00             : “Zorgen voor een ander, zonder jezelf te verliezen”
Gesprek tussen een mantelzorger en Alie Hooijer (consulent Mantelzorg Sigma)
20.00-20.15             : Dagbesteding Nijkerkerveen en Hoevelaken door Petra visser en Jolanda van der Laan
20.15-20.30             : Pauze
20.30-21.00             : Samen in gesprek

Ook zullen Janneke Schraven en Jolina Neijmeijer medewerkers van het Gebiedsteam Nijkerkerveen en Hoevelaken aanwezig zijn evenals Ilse Ypma, consulent mantelzorg en welzijn van Sigma in Hoevelaken. De UVV is bereid om vanuit Nijkerkerveen vervoer naar Hoevelaken te verzorgen voor 5 euro pp. Na opgave volgt verdere info hierover.

–   Wanneer: donderdagavond 7 juni 2018
–   Waar: De Stoutenborgh, Sportweg 23 Hoevelaken
–   Inloop: 19.15 – 19.30 uur  met koffie en thee en wat lekkers
–   Bijeenkomst: 19.30-21.00 uur: interactieve bijeenkomst

In verband met de beschikbare ruimte stellen wij het erg op prijs als u zich van te voren aanmeldt.

U  kunt uw aanmelding (tot en met 1 juni) doorgeven aan Petra Visser of Jolanda van der Laan middels onderstaand antwoordstrookje in te leveren bij het dagcentrum. Ook kunt u zich aanmelden bij Sigma: telefoonnummer 033-2474830 of per mail info@sigma-nijkerk.nl.