Help, hoe komt mijn nieuws in de krant?

13 februari 2015

Sigma biedt in samenwerking met de redactie van De Stad Nijkerk de gelegenheid om vrijwilligers de basiskneepjes van het vak te leren. Onder leiding van een ervaren workshopleider wordt u in twee avonden op interactieve wijze door de wondere wereld van de journalistiek geleid. Vragen die aan de orde komen, zijn onder meer: hoe schrijf je aantrekkelijke persberichten?; hoe werkt een redactie eigenlijk?; de do’s en don’ts in contact met de pers.

De workshop ‘Help, hoe komt mijn nieuws in de krant?’ bestaat uit 2 lessen. Deze worden in de bibliotheek van Nijkerk gegeven op maandag 2 en maandag 16 maart 2015. De lessen starten om 19.30 uur en duren tot ongeveer 22.00 uur.

Deelnemers betalen € 15,- totaal voor de 2 avonden, graag contant betalen bij Sigma of op de eerste avond. Om u aan te melden, klik hier.