Workshop Lijn in je Leven 55+

4 april 2023

Op dinsdag 9 mei en dinsdag 23 mei 2023 organiseert Sigma Nijkerk de workshop Lijn in je Leven 55+. De workshop worden begeleid door Christa Smits van Tortel Timelines, die autobiografisch werken verbindt met zingeving.

In de fase van 55 jaar en ouder zit een belangrijk drempelmoment; van werkend leven naar pensionering. Het leven krijgt een ander ritme, er komt meer vrije tijd en de rollen die je speelt in het leven verschuiven. Tijdens de workshop Lijn in je leven 55+ brengen we letterlijk lijn aan in je levensverhaal en kijken we naar het nu en de toekomst.

Wat gaan we tijdens de workshops doen?
We zetten herinneringen in, om uit te zoeken waar het in jouw leven over gaat. Wat kun je uit eerdere ervaringen meenemen om ook nu antwoord te geven op de veranderende omstandigheden? Wat heb jij nodig voor een betekenisvol leven? Wat laat je achter en moet je loslaten? Wat verlang je en hoe kun je hier een vervolgstap in zetten? Samen gaan we hiernaar op zoek.

Informatie en aanmelden

• De workshop is twee keer en je geeft je op voor beide data
• De workshops vinden plaats op dinsdag 9 en 23 mei van 15.00 tot 17.00 uur.
• Locatie: Kunstlokaal Nijkerk, Kloosterstraat 1A.
• Kosten voor deelname zijn € 20 (inclusief koffie/thee en Timeline journal Lifetime editie)
• Maximale aantal deelnemers: 12 personen, vol = vol.

Voor meer informatie en aanmelding: reserveren@sigma-nijkerk.nl
of 033-2474830.