Wonen, hoe gaat dat als ik ouder word?

21 maart 2019

Op woensdagavond 10 april a.s. kunt u met uw vragen (over ouder worden en wonen) terecht op de informatieavond “wonen, hoe gaat dat als ik ouder word?”. De avond is bedoeld voor senioren, hun familie en iedereen die geïnteresseerd is in dit thema.

Er wordt gestart met een gezamenlijk deel waarin er een aantal algemene, veel voorkomende onderwerpen aan de orde komen. Na de pauze kunt u uw persoonlijke en specifieke vragen stellen aan een aantal deskundigen. Een (seniorkeur) makelaar, Woningstichting Nijkerk, de gemeente, Sigma, de PCOB en de Unie van Vrijwilligers (UVV) zijn aanwezig om met u mee te denken. Eventueel kunt u een aparte afspraak maken om verder te praten.

U bent van harte welkom in de Tuinzaal van de UVV aan de Frieswijkstraat 97 te Nijkerk. Vanaf 19:00 kunt u binnenlopen, de avond start om 19.30 uur. Er wordt om 22.00 uur afgesloten, maar u kunt eerder weggaan als uw vraag is beantwoord. Aanmelden is niet nodig. Wilt u meer informatie of heeft u problemen met vervoer? Neem dan contact op met Sigma: 033-2474830.