Vrijwilligers in het zonnetje! Meldt u ze aan?

27 mei 2015

Vrijwilligers verdienen het om in het zonnetje gezet te worden! Zij zetten zich in voor anderen, zonder dat daar iets tegenover staat. Daarom heeft de gemeente Nijkerk de afgelopen jaren de vrijwilligersprijs uitgereikt aan bijzondere vrijwilligers, dit jaar in de vorm van een ‘compliment’. Daarnaast willen we onze waardering uiten aan alle vrijwilligers uit onze gemeente.

Daarom organiseert de gemeente Nijkerk op vrijdag 26 juni a.s. een feestelijk evenement voor alle vrijwilligers en vrijwilligersorganisaties uit onze gemeente. U en/of uw vrijwilligers worden van harte uitgenodigd voor een gezellig samenzijn op:

vrijdag 26 juni van 16:00 tot 19:00 uur in Nijkerk

Geïnteresseerde vrijwilligers kunnen zich direct aanmelden via vrijwilligerscompliment@nijkerk.eu. Aanmeldingen ontvangen wij graag vóór 15 juni. Het exacte programma en de locatie wordt nog verder ingevuld en krijgt u na uw aanmelding toegestuurd.

Aanmelden kandidaten uitreiking vrijwilligerscompliment
Op dit e-mailadres kunt u ook kandidaten aanmelden voor het vrijwilligerscompliment Bijvoorbeeld vanwege hun bijzondere inzet, vernieuwende ideeën, of mensen en organisaties met enorme passie en enthousiasme voor vrijwilligerswerk. In het bijzonder roepen wij u op om de jonge vrijwilligers en maatschappelijke stagiaires aan te melden die een compliment verdienen.

Vermeld bij de aanmelding in ieder geval:
-naam vrijwilliger
-organisatie waar hij/ zij vrijwilligerswerk doet
-adres en contactgegevens van de vrijwilliger (telefoonnummer en e-mailadres)
-toelichting waarom juist hij/ zij het verdient om in het zonnetje te worden gezet

Uw aanmelding voor het vrijwilligersevenement en/of kandidaten voor de uitreiking van het vrijwilligerscompliment zien wij graag tegemoet. Mocht u vragen hebben naar aanleiding van deze brief dan kunt u contact opnemen met Roos-Marie van Leeuwen of Diantha de Graaf van de Afdeling Samenlevingszaken van de gemeente Nijkerk, via het algemene telefoonnummer 14 033, of kijk op www.nijkerk.eu.