Vragenlijst voor mantelzorgers, u doet toch ook mee?!

5 oktober 2018

Mantelzorg is de zorg die u geeft aan iemand uit uw omgeving, zoals uw partner, ouders, kind, buren of vrienden, als deze persoon voor langere tijd ziek, hulpbehoevend of gehandicapt is. Het kan gaan om het doen van boodschappen, hulp in de huishouding, hulp bij lichamelijke verzorging, (zoals wassen, aankleden, naar het toilet gaan enz.), of het geven van aandacht, steun of troost. Misschien vindt u deze hulp heel vanzelfsprekend en doet u het met liefde, maar toch kan deze hulp soms ook zwaar worden als de ondersteuning lang duurt, of als de zieke achteruit gaat.

Sigma wil mantelzorgers ondersteunen daar waar nodig is. Daarom willen wij graag weten wie de mantelzorgers in Nijkerk zijn en wat hun wensen zijn. Wij willen u vragen om via deze link een vragenlijst in te vullen zodat wij u beter van dienst kunnen zijn. Het invullen kost slechts een kwartiertje van uw tijd, maar tegelijkertijd beseffen wij goed dat uw tijd juist vaak schaars is. Toch zou u ons er enorm mee helpen! Alle informatie wordt uiteraard anoniem verwerkt. Invullen kan tot en met 31 december 2018.
Als dank voor het invullen verloten wij een diner voor 2 in Nijkerk onder de deelnemers. U dient hiervoor uw contactgegevens achter te laten aan het eind van de enquête. Heel veel dank voor uw moeite!

Heeft u vragen over de enquête of uw persoonlijke situatie dan kunt u contact opnemen met Ilse Ypma (Iypma@sigma-nijkerk.nl) of Alie Hooijer (Ahooijer@sigma-nijkerk.nl), beiden mantelzorg-consulent van Sigma.