Actie: verspreid liefde en positiviteit

29 januari 2021

Liefde en positiviteit, dat kunnen we allemaal wel gebruiken. Een compliment zorgt ervoor dat je een geluksgevoel ervaart en je fijner voelt. Daarom vragen we zoveel mogelijk mensen die wonen en werken in de gemeente Nijkerk om een compliment naar iemand anders te sturen.

Op de website van Sigma kun je de kaarten downloaden. Deze kun je zelf printen of toevoegen in een e-mail. Schrijf er een compliment op of bij en stuur het naar de ander. De kaarten zijn ook gratis af te halen bij De Afhaalbieb in Hoevelaken en Nijkerk.

Help jij ook mee om zoveel mogelijk liefde te verspreiden?

Deze actie loopt van 1 t/m 14 februari.

Om de kaarten te gebruiken, druk op de desbetreffende afbeelding, rechtermuisknop, afbeelding opslaan.

De kaarten per mail versturen: druk op de desbetreffende afbeelding, afbeelding kopiëren, plakopties in de mail: opmaakbron behouden.

#blijfpositief2021 klavertje#blijfpositief2021 hartje#blijfpositief2021 zonnetje