Uitnodiging voor mantelzorgers!

18 oktober 2017

Sigma stelt, in samenwerking met Museum Nijkerk en Accent Praktijkonderwijs, ouderen en/of mantelzorgers in de gelegenheid deel te nemen aan een lunch en museumbezoek. In Museum Nijkerk is een tijdelijke expositie te zien met als titel ‘Verandering van spijs doet eten’. Er zijn verschillende aanvullende activiteiten bedacht.

Eén van de activiteiten is dat leerlingen van Accent Praktijkonderwijs een lunch maken voor ouderen uit Nijkerk.
In de lunches worden oude en nieuwe gerechten gecombineerd; aanvullend aan de lunch op het Accent Praktijkonderwijs krijgen de deelnemers een rondleiding door de nieuwe expositie in Museum Nijkerk.

In het kader van de Dag van de Mantelzorg maakt Sigma het voor oudere mantelzorgers mogelijk om, al dan niet met degene voor wie zij zorgen, gebruik te maken van deze (eenmalige) activiteit. Er zijn nog plaatsen beschikbaar op drie dagen! Wees er snel bij!
Praktische informatie:
Data: dinsdag 31 oktober, woensdag 1 november of dinsdag 7 november
Tijd: 13.00 – 14.00 uur lunch op school, Accent Praktijkonderwijs, Dominee Kuyperstraat 1 Nijkerk, aansluitend bezoek aan Museum Nijkerk (Venestraat 16) met de expositie ‘Verandering van spijs doet eten’, einde programma: ± 15.15 uur

Bent u senior en/of mantelzorger? Bent u geïnteresseerd in deelname aan deze activiteit? Meldt u dan bij ons aan!