Tijdperk Evert Wulfsen bij Sigma ten einde

24 september 2021

Officieel is Evert Wulfsen al vanaf 1 augustus jl. afgetreden als bestuursvoorzitter van Sigma, maar op woensdag 22 september is hij door medebestuurders en medewerkers bedankt voor zijn inzet.

Het scheelde niet veel of Evert had de vijftien jaar volgemaakt, want al vanaf de eerste gemeentelijke initiatieven voor de start van een nieuwe  stichting in 2007 was hij betrokken bij de totstandkoming ervan. Sigma werd als koepelorganisatie nodig in het kader van de toen nieuwe Wet maatschappelijke ondersteuning. Sigma is sindsdien met veel diensten actief in het gemeentelijk netwerk van welzijn, zorg en wonen.

Er is uitgebreid stilgestaan bij de verdiensten van Evert Wulfsen voor de ontwikkeling van Sigma, de lokale welzijnsorganisatie voor alle inwoners in Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken. Evert werd verrast door de glossy EVERT waarin deze vijftien jaren en de vele contacten op bijzondere wijze belicht worden.