Thema-avond voor inwoners met een lichamelijke beperking

26 augustus 2022

Ben je tussen de 18 en 70 jaar, heb je een lichamelijke beperking en wil je graag lotgenoten ontmoeten? Kom dan naar de thema-avond voor inwoners met een lichamelijke beperking op woensdagavond 28 september. Dit keer is het thema: zorg en ondersteuning (WMO) vanuit de gemeente.

De Lotgenotengroep voor inwoners met een lichamelijke beperking bestaat alweer een aantal jaar. Er is gekozen om een andere invulling te geven aan de bijeenkomsten. Vanaf nu wordt er twee keer in het jaar een thema-avond georganiseerd, waarbij een thema wordt besproken en er ruimte is om elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Ook naasten en/of mantelzorgers zijn van harte welkom.

Tijdens de bijeenkomst van 28 september, zullen twee medewerkers van de gemeente (team WMO) meer vertellen en vragen beantwoorden over de mogelijkheden die er zijn voor zorg en ondersteuning in de gemeente Nijkerk. Daarna is er ruimte om met elkaar in gesprek te gaan onder het genot van een hapje en een drankje.

De avond start om 19.00 uur en zal eindigen om 21.00 uur, locatie Bibliotheek Nijkerk. Opgeven kan via efolkerts@sigma-nijkerk.nl (voorkeur) of door te bellen naar 033-2474830. Je kunt bij je aanmelding eventueel doorgeven welke vragen je hebt voor de medewerkers van de gemeente. Zo kan de avond goed worden voorbereid.