Thema avond, Omgaan met conflicten

5 oktober 2015

Op woensdagavond 28 oktober is er weer een thema avond voor vrijwilligers met als thema: “Wat doen conflicten met mij als vrijwilliger?”

Tijdens deze thema avond gaat Annemiek Hakkers van Bureau Mediation in op het thema “Effectief omgaan met conflicten.”
Na de pauze is er een workshop waarin stil wordt gestaan bij de verschillende manieren waarop je met een conflict te maken kunt krijgen. Een conflict tussen de vrijwilliger en een ander, maar het kan ook zijn dat men mensen treft die met zichzelf in conflict zijn. In de workshop leert en oefent u hoe u effectief kunt communiceren waardoor u zelf grip krijgt op de situatie en u ook de ander helpt om grip te krijgen op de kwestie.

Locatie                                                             Datum en tijd
Rabobank Nijkerk*                                   Woensdag 28 oktober 2015
Van Het Hoffstraat 24                            Inloop vanaf 19.15 uur
3863 AX  Nijkerk                                       Programma: 19.30 – 21.30 uur

*LET OP: ivm de verbouwing van de bibliotheek zal deze avond plaatsvinden in het gebouw van de Rabobank. De Rabobank stelt haar ruimte kosteloos beschikbaar voor deze thema avond.

Aanmelden
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door uiterlijk 21 oktober een e-mail te sturen naar info@sigma-nijkerk.nl of te bellen met 033-2474830. Er zijn maximaal 20 plekken beschikbaar.

Heeft u vragen over deze avond, dan kunt u contact opnemen met Wendy van Wee.