Straatcoördinatoren/burenhulp in Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken

16 oktober 2020

Het kan zijn dat je zelf de deur niet meer uit kan of wilt gaan. Heb je hulp nodig en zijn er géén kennissen of familie die kunnen helpen? Dan kan de straatcoördinator je misschien helpen met bijvoorbeeld:

• het doen van de boodschappen
  • een gesprek via de telefoon
    (of whatsapp/FaceTime)
  • medicijnen halen
  • het uitlaten van een huisdier
  • het maken van een maaltijd
  • iets anders

Is er bij jou in de straat geen straatcoördinator actief, neem dan telefonisch contact op met Sigma, werkdagen van 09.00 – 13.00 uur, op telefoonnummer 033-2474830 of via https://www.sigma-nijkerk.nl/adviespunt-coronahulp-nijkerk. Wij gaan dan in ons netwerk kijken wie jou kan helpen? Schroom niet om je vraag te stellen!

Ook als je hulp aan wilt bieden, dan vernemen wij dat graag. Vele handen maken licht werk.

Het Straatcoördinator project is een initiatief van Coördinatiepunt Coronahulp voor Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken.