Sportcafé “Positief coachen, hoe doe ik dat?”

26 oktober 2015

Op dinsdagavond  24 november 2015 organiseren Nijkerk Sportief en Gezond en Sigma een Sportcafé met als thema “positief coachen”. Spreker van deze avond is John van de Brom (trainer AZ en voormalig speler van Ajax en Vitesse). Aansluitend is er daarna de gelegenheid om op een informele wijze elkaar te ontmoeten. Onder het genot van een hapje en drankje kan er doorgepraat worden over de sport in Nijkerk, zoals: Hoe maak ik nieuwe vrijwilligers warm voor mijn club? Hoe ga ik om met alle veranderingen die o.a. door de bezuinigingen ontstaan? Ook krijgt u de kans om vragen te stellen aan John van de Brom.

Locatie                                                                  Datum en tijd
Kantine VV Sparta*                                       Dinsdag 24 november 2015
Nachtegaalsteeg 1                                         Inloop vanaf 19.30 uur
3862 WJ Nijkerk                                            Programma: 20.00 – 22.00 uur

*LET OP: ivm het thema zal deze avond plaatsvinden in de kantine van VV Sparta Nijkerk. Voor deze thema avond stellen zij hun kantine (incl. koffie/thee) kosteloos beschikbaar.

Aanmelden
Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door uiterlijk 17 november een e-mail te sturen naar info@sigma-nijkerk.nl of te bellen met 033-2474830. Er zijn 5 plekken per organisatie beschikbaar.

Heeft u vragen over deze avond, dan kunt u contact opnemen met Edwin Korenberg van Nijkerk Sportief en Gezond: e.korenberg@live.nl, 06-50258960 of Wendy van Wee van Sigma .