Sigma zoekt nieuwe collega’s

14 oktober 2015

Sigma, stichting voor Welzijn + Zorg + Wonen, is een laagdrempelige welzijnsorganisatie in de gemeente Nijkerk. Wij bieden algemeen toegankelijke dienstverlening op diverse vlakken. Inwoners uit de gemeente kunnen bij Sigma terecht voor onder meer: informatie, advies en ondersteuning bij mantelzorg, welzijnsactiviteiten, formulierenhulp, vrijwilligerswerk, vrijwillige ondersteuning en voor ouderenadvies.

Gezien alle veranderingen in zorg en welzijn is de dienstverlening vanuit de organisatie volop in beweging. Sigma biedt alle diensten aan door de inzet van een team van beroepskrachten, aangevuld met meer dan 100 enthousiaste vrijwilligers.

Voor aanvulling van het team met beroepskrachten zoekt Sigma op korte termijn een

Interesse? Volgt u voor de gewenste vacature een van bovenstaande links. Solliciteren kan met CV en motivatiebrief gericht aan mevrouw Jetty Reker, coördinator via sollicitatie@sigma-nijkerk.nl tot 26 oktober 2015.