Sigma start met Inloopspreekuur Vrijwilligerswerk

18 januari 2019

Denk je erover na om vrijwilligerswerk te doen en zou je hier meer informatie over willen? Dan ben je van harte welkom op ons inloopspreekuur.

Je kunt bij ons terecht wanneer je:
– Interesse hebt in vrijwilligerswerk
– Werkt en graag flexibel of af en toe vrijwilligerswerk wilt doen
– Een (lichamelijke) beperking hebt
– Gepensioneerd of senior bent
– Als bedrijf of team je in wil zetten voor de samenleving

Kom bij ons langs, er is namelijk voor iedereen vrijwilligerswerk te doen. We denken graag met je mee.

Het spreekuur start per 1 februari 2019 iedere vrijdagochtend van 9.00 en 11.00 uur op het kantoor van Sigma – Frieswijkstraat 99 – in Nijkerk. Een medewerker van Sigma zit voor je klaar.

Kun je niet op vrijdag of maak je liever een afspraak voor een ander moment?

Neem gerust telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 033-2474830 of per mail: wvanwee@sigma-nijkerk.nl.

Woon je in Hoevelaken? Iedere donderdagochtend is er van 9.00 – 10.30 uur een algemeen spreekuur op de locatie van Sigma in Hoevelaken, Sportweg 25. Hier kun je ook terecht voor vragen over vrijwilligerswerk.