Mooie opbrengst Statiegeld actie AH voor Project Dementie Vriendelijk Nijkerk

22 juli 2022

In de maand juni heeft de Albert Heijn met de statiegeldactie geld ingezameld voor het project Dementie Vriendelijk Nijkerk. Deze actie heeft een mooi bedrag van €830,50 opgebracht. Wendy van Wee van Sigma, mocht namens de Projectgroep de cheque in ontvangst nemen. Het bedrag zal besteed worden aan activiteiten voor inwoners met dementie en hun naasten. Het overige budget komt ten goede aan training en voorlichting in gemeente Nijkerk.

Het project Dementie Vriendelijk Nijkerk stimuleert en ondersteunt burgers, bedrijven en organisaties om zich actief in te zetten voor een dementievriendelijke samenleving. Dit heeft als doel dat er een gemeenschap ontstaat waarin iedereen dementie accepteert.

StatiegeldactieAH1