Kom in actie, doe wat voor een ander!

11 september 2017

Van 22 t/m 29 september wordt door Sigma en andere organisaties in gemeente Nijkerk de Week van de Aandacht georganiseerd. Een mooie kans voor iedereen die eens wat voor een ander wil doen.

Zoek iemand op om samen wat leuks te gaan doen in deze week. Veel organisaties hebben in de Week van de Aandacht mogelijkheid om samen gratis koffie te komen drinken. Maar je kunt ook een taart bakken en die samen met de buurman opeten. Misschien heb jij wel een heel ander leuk idee.

Kom jij in actie voor een ander, dan ontvang je een entreekaart voor het afsluitende feest van de Week van de Aandacht op vrijdagmiddag 29 september. Kom samen met die ander naar het feest. Kaarten zijn verkrijgbaar bij Sigma. Op het feest delen we de smileys uit, die tijdens de aanhaakochtend zijn gehaakt. Deze kun je aan je (fiets)sleutel doen, zodat zichtbaar is dat ook jij wat voor een ander hebt gedaan.

Tot slot, maar niet onbelangrijk: houd je brievenbus voor het folderpakket rond 16 september in de gaten. Daarbij zit een flyer over de Week van de Aandacht.
Meer weten over de Week van de Aandacht? Kom langs bij Sigma of bel met Sigma op 033-2474830. Heb je facebook? Kijk dan op de pagina Attention Challenge Nijkerk. Leuk als je op deze pagina je eigen activiteit post. Ook vind je op deze facebookpagina bij welke organisaties je terecht kunt voor gratis koffie in deze week en kun je alle verdere ontwikkelingen volgen.