Haalt u dit jaar een jongere uw organisatie binnen?

12 augustus 2019

Neemt u dit jaar ook deel aan de MasMarkt? We horen het graag van u via onderstaande aanmeldingslink vóór 16 augustus aanstaande.  Let op vol is vol!!

Voor de leerlingen van staat de zomervakantie alweer voor de deur en kunnen ze hopelijk genieten van een welverdiende vakantie. Ondanks dat de leerlingen bijna vakantie hebben is Sigma in samenwerking met de scholen al volop bezig met de voorbereidingen van alweer de 7e editie van de MaSmarkt (maatschappelijke stage) in het najaar. Inmiddels een begrip in de gemeente Nijkerk. Deze zal dit jaar plaats vinden op donderdagmiddag 3 oktober 2019.

Verspreid over de middag zullen er ruim 600 leerlingen van de Nijkerkse VO scholen de MaSmarkt bezoeken, kennis maken met uw organisatie en informeren over de mogelijkheden van vrijwilligerswerk/maatschappelijke stage. De leerlingen krijgen een opdracht mee die ze door middel van het bezoeken van de deelnemende organisaties kunnen uitvoeren. Voor u een mooi middel om uw organisatie te promoten. Vorig jaar konden helaas de leerlingen van Corlaer College niet, direct aansluitend op de Masmarkt, gebruik maken van Masplein om zich aan te melden voor een stage bij uw organisatie. Dit had te maken met de invoering van de nieuwe privacywet. Gelukkig is dit nu allemaal geregeld en kunnen ook de leerlingen van Corlaer College zich, één dag na de MaSmarkt, aanmelden voor een stageplek.

Als blijk van waardering voor uw deelname, maar ook als mogelijkheid om te netwerken, bieden we voorafgaand aan de MaSmarkt een gezamenlijke deelnemerslunch aan. Aansluitend kunnen de kramen naar wens ingericht worden, voordat de Masmarkt om 14.30 uur gaat starten. Rond 16.15 uur zal de MaSmarkt afgelopen zijn.