Gratis workshopcarrousel voor vrijwilligers van gemeente Nijkerk

4 oktober 2017

Op dinsdagavond 24 oktober organiseert Sigma samen met een aantal andere organisaties voor de tweede keer de workshopcarrousel voor de vrijwilligers uit de gemeente Nijkerk. Deze avond bestaat uit een interactief programma waarin u gedurende de bijeenkomst aan twee workshops kunt deelnemen. Het doel van deze workshops is om u, als vrijwilliger, nieuwe en praktische handvatten te geven in uw vrijwilligerswerk.

Locatie: De Schakel, Oranjelaan 10, Nijkerk
Datum en tijd: 24 oktober, inloop met maaltijd: 17.30 uur
Start programma (zonder maaltijd): 18.30 – 21.15 uur

Aanmelden:
Bent u nieuwsgierig geworden? Hier vindt u de Omschrijvingen workshops + aanmeldingsformulier. Graag horen wij uiterlijk vrijdag 13 oktober van u naar welke workshops uw voorkeur uitgaat en of u gebruik wenst te maken van de maaltijd. U kunt zich aanmelden per mail via info@sigma-nijkerk.nl of door de ingevulde bijlage af te geven bij Sigma, Frieswijkstraat 99, 3861 BK Nijkerk.

Let op: vol is vol!

Na afloop geven wij u een leuke attentie mee.

Wij zien u graag op 24 oktober aanstaande.