Even voorstellen: nieuwe collega Ilse Ypma

30 juli 2018

Hallo, mijn naam is Ilse Ypma. Graag wil ik mij even aan u voorstellen. Sinds 1 mei 2018 ben ik werkzaam  bij Sigma als consulent welzijn & mantelzorg. Ik ben opgegroeid in Nijkerk, waar ik met mijn gezin met veel plezier woon.In de afgelopen jaren heb ik binnen de ouderenzorg, gehandicaptenzorg en de jeugdzorg gewerkt. Ik ben erg blij dat ik mijn brede kennis, ervaring en enthousiasme kan gaan inzetten binnen de gemeente waarin ik woon.

Ik ben vanuit Sigma de contactpersoon voor alle activiteiten die door vrijwilligers worden georganiseerd en uitgevoerd binnen De Kopperhof, in wooncomplex De Stoutenborgh in Hoevelaken.

Ilse

Daarnaast wil ik als consulent mantelzorg een aanspreekpersoon zijn voor de vele mantelzorgers die voor hun dierbare naaste zorgen. Graag kom ik met hun in contact om aan te kunnen sluiten op de vraag of ondersteuning die zij nodig hebben om de zorg vol te kunnen houden. Dit kunnen individuele gesprekken zijn, het organiseren van ontmoetingsactiviteiten, informatiebijeenkomsten, verstrekken van individuele informatie, enz.. Extra aandacht gaat er, vanuit mijn expertise als gezinscoach en ervaring als moeder, uit naar de jonge mantelzorgers en mantelzorg binnen (jonge) gezinnen.

Ik hoop u te gaan ontmoeten ergens binnen de gemeente Nijkerk, bij u thuis of op één van de vele ontmoetingsplekken.

Voor vragen of een kennismakingsgesprek kunt u altijd contact met mij opnemen.