Eenzaamheid, hoe gaat uw organisatie er mee om

7 januari 2019

Op donderdagmiddag 24 januari 2019 is er van 15.00-16.30 uur in het Stadhuis van Nijkerk een bijeenkomst over eenzaamheid, georganiseerd door Sigma en de gemeente. Het doel van de bijeenkomst is om duidelijk in kaart te brengen welke organisatie wat rond dit thema doet/  hoe men er mee om gaat. Op deze manier willen Sigma en de gemeente kijken wat er al is en waar nog een vraag ligt. Petra van der Horst is beleidsmaker rondom eenzaamheid binnen verschillende gemeenten en zal de middag openen. Zij zal vertellen wat eenzaamheid is en hoe we hier binnen de gemeente mee om kunnen gaan.

Wilt u ook graag als organisatie deelnemen? Dan kan. U kunt zich aanmelden via: https://goo.gl/forms/qraM8zrwHS5aGIMl2.
Er zijn geen kosten aan verbonden en voor een hapje en drankje wordt gezorgd.
De eerste aanmeldingen zijn al binnen: van gezondheidszorg tot hulpverlening tot cultuur tot kerken etc.