GEANNULEERD – Dementie in Theater – Dag Mama

28 februari 2020

– VANWEGE HET CORONA VIRUS IS DE THEATERVOORSTELLING GEANNULEERD-

Namens de werkgroep Alzheimer Café Nijkerk kunnen we u en iedereen uit uw achterban een prachtige voorstelling aanbieden: ‘Dementie in Theater – Dag Mama’.

Dit theatercollege is bedoeld voor mantelzorgers, vrijwilligers, zorgmedewerkers en alle andere geïnteresseerden.

Omdat we graag zoveel mogelijk bezoekers willen ontvangen willen we u vragen de informatie over deze voorstelling zoveel mogelijk actief te verspreiden!

Door een donatie van Lions Club Nijkerk kunnen we de voorstelling gratis aanbieden.

Voor bezoekers van het theatercollege bestaat de mogelijkheid om na afloop een kleine bijdrage te doneren. Daarmee vormen we een reserve waarmee over enige tijd opnieuw een interessante voorstelling gerealiseerd kan worden.

Datum: 30 maart 2020

Aanvang: 19.00 uur, inloop vanaf 18:30 uur.

Plaats: Kruiskerk in Nijkerk (Inloop vanaf 18:30 uur).

U kunt zich tot uiterlijk woensdag 25 maart aanmelden via