De Bibliotheek en Sigma helpen bij de belastingaangifte

1 maart 2021

Vanaf 1 maart is het weer tijd voor de belastingaangifte. Wanneer u zelfstandig aangifte kunt doen maar niet de beschikking heeft over een computer, dan kunt u daarvoor terecht in de Bibliotheek. De Bibliotheek stelt kosteloos computers en printer beschikbaar voor inwoners. U kunt zich hiervoor melden bij een medewerker van de Bibliotheek, zodra deze weer open is.

Heeft u hulp nodig bij het invullen van de aangifte, dan kunt u contact opnemen met Sigma. Getrainde vrijwilligers helpen u graag, zodra de coronamaatregelen weer versoepeld worden. Deelname is gratis maar er zijn wel voorwaarden aan verbonden. Zie de website van Sigma voor deze voorwaarden: https://www.sigma-nijkerk.nl/formulierenhulp/belastingproject/

Gepensioneerd en liever hulp aan huis bij het doen van de aangifte? Vraag naar het aanbod van de ouderenbonden KBO en PCOB. Voor meer informatie: neem contact op met Sigma via 033-2474830 of info@sigma-nijkerk.nl.