Bordje Erbij brengt mensen samen

9 januari 2019

Bordje Erbij brengt mensen bij elkaar die het leuk vinden om samen te eten, leuke gesprekken te voeren en nieuwe mensen te leren kennen onder het genot van een warme maaltijd binnen een huiselijke sfeer. Samen eten is leuker, gezelliger en gezonder.

Bordje Erbij is voor alle inwoners binnen de gemeente Nijkerk (Hoevelaken, Nijkerkerveen en Nijkerk) en voor alle leeftijden.

Heb jij als gezin, echtpaar, alleenwonende, senior, student, statushouder etc. een plekje vrij aan je eettafel en lijkt het je gezellig om een Bordje Erbij te zetten voor een vaste gast die regelmatig (in overleg met elkaar) met je / jullie mee-eet? Nadruk ligt hierbij op het samen eten en de ontmoeting, je hoeft geen drie gangen diner te maken!

voorkantAchterkant