Blokje Om krijgt een vervolg

7 juni 2021

Na het succes van de editie in maart, hebben Nijkerk Sportief en Gezond en Sigma besloten om een vervolg te geven aan de activiteit ‘Blokje Om’.

Blokje Om is er voor inwoners die graag wandelen en andere (onbekende) inwoners willen ontmoeten. Het doel van de activiteit is om inwoners met elkaar in contact te brengen. Is er een klik, dan kunnen de deelnemers vaker afspreken om te gaan wandelen.

Op dinsdagochtend 29 juni, 6 juli en 13 juli wordt er vanaf de Nije Veste (Nijkerk) in duo’s een korte wandeling van 20 a 30 minuten gemaakt. Je wordt gekoppeld aan een (onbekende) inwoner. Op de maandag voorafgaand aan de wandelactiviteit ontvang je per e-mail een tijdsblok (tussen 10 uur en half 11) en de voornaam van je wandelpartner. Zorg dat je op de aangegeven tijd buiten voor het gebouw bij de Nije Veste bent. Je wordt daar ontvangen door een medewerker van Nijkerk Sportief en Gezond of Sigma. Jij en je wandelpartner kunnen zelf een route bedenken of ontvang een voorbeeldroute ter plaatse. Aanmelden kan t/m 25 juni en deelname is kosteloos.

Je geeft je op voor alle bovengenoemde data. Wil je meer informatie? Neem dan op maandagmiddag, dinsdagmiddag of woensdagmiddag contact op met Tabitha van Nijkerk Sportief en Gezond via: tabitha@nijkerksportiefengezond.nl of bel 06 – 27 26 15 88. Direct aanmelden kan via: https://forms.gle/d5BaNMX13D4sujPZ8