Bioscoopbonnenactie voor jonge mantelzorgers, meldt u ze aan?

12 november 2015

Één op de vier jongeren in Nederland helpt zorgen voor iemand die langdurig ziek is of een beperking heeft, dit kan bijvoorbeeld een ouder of een broertje/ zusje zijn. Het kan voor deze jongeren heel belangrijk zijn dat ze weten dat ze er niet alleen voor staan! Daarom willen we aan deze groep jongeren extra aandacht besteden, dit doen we mede door de jongeren een moment voor zichzelf te gunnen. U kunt daarom jongeren waarvan u weet dat ze in een dergelijke situatie zitten aanmelden bij Sigma voor de bioscoopbon.

Jongeren tussen de 8 en 18 jaar die zorgen voor iemand die in de gemeente Nijkerk woont en voor 11 december 2015 aangemeld zijn komen in aanmerking voor de bon. U kunt de jongere aanmelden door te mailen naar info@sigma-nijkerk.nl. Beschrijf in uw mail kort de situatie en geef de naam, adresgegevens en geboortedatum aan ons door. Wilt u liever even bellen? Dat kan, neem dan contact op via 033-2474830.

Voor mantelzorgers ouder dan 18 jaar is er de mantelzorgwaardering in de vorm van een VVV bon. Klik hier voor meer informatie.