Bioscoopbonnen voor de jonge mantelzorger

15 november 2017

Jonge mantelzorgers kunnen bij Sigma Nijkerk worden aangemeld voor een bioscoopbon. Meldt u ze aan?

Eén op de vier jongeren in Nederland helpt met zorgen voor iemand die langdurig ziek is of een beperking heeft. Dit kan bijvoorbeeld een ouder, een broertje/zusje, een ander familielid of vriend zijn. Veel jongeren weten niet dat ze een jonge mantelzorger zijn. Het kan voor deze jongeren heel belangrijk zijn dat ze weten dat ze jonge mantelzorger zijn en er niet alleen voor staan. Daarom willen we aan deze groep jongeren extra aandacht besteden.

Jongeren tussen de 8 en 18 jaar die zorgen voor iemand die in de gemeente Nijkerk woont komen in aanmerking voor de bon. U kunt de jongere voor 6 december 2017 aanmelden door (bij voorkeur) te mailen naar info@sigma-nijkerk.nl. Heeft u liever telefonisch contact? Neem dan contact op via 033-2474830.

Beschrijf in uw mail kort de situatie en geef de naam, adresgegevens en geboortedatum op. Mocht een bioscoopbon niet passend zijn dan kunt u dat doorgeven. Wij zorgen er dan voor dat er een VVV bon klaarligt. Wilt u ook op de hoogte blijven van de activiteiten die voor de jonge mantelzorgers worden georganiseerd? Geef dan ook uw mail- of postadres door waar we de informatie heen kunnen sturen. Jongeren die eerder de bioscoopbonnen hebben ontvangen hoeven zich niet opnieuw aan te melden. Zij krijgen automatisch bericht.