Bijeenkomst mantelzorgers

5 augustus 2022

Sigma organiseert voor het eerst sinds lange tijd weer een bijeenkomst voor mantelzorgers.

Deze bijeenkomst is in de eerste plaats bedoeld voor de gezelligheid en ontspanning, maar ook om ervaringen en tips uit te wisselen met elkaar. Daarnaast wil Sigma tijdens deze avond ideeën ophalen voor het organiseren van eventuele themabijeenkomsten voor mantelzorgers. Er wordt uiteraard gezorgd voor een hapje en een drankje.

De bijeenkomst vindt plaats op woensdag 7 september van 19.00 – 21.00 uur aan de Oranjelaan 79 te Nijkerk. Opgeven kan tot en met 3 september per e-mail via: ahooijer@sigma-nijkerk.nl. Vermeld daarbij naam, leeftijd, voor wie er gezorgd wordt en met hoeveel personen u de bijeenkomst wilt bezoeken.

U bent van harte welkom!