121 leerlingen van het Corlaer College steken de handen uit de mouwen!

22 juni 2015

121 leerlingen van 3 havo/vwo van het Corlaer College zetten zich vrijwillig in op 1 en 2 juli! In het kader van Maatschappelijke Stage gaan ze 10 uur aan de slag voor maatschappelijke organisaties. De examens en toetsen zijn voorbij en nu steken ze de handen uit te mouwen. In totaal doen er 21 organisaties mee. De leerlingen doen veel praktische klussen zoals: het schoonmaken van keukens bij de SWOH, schoffelen met de gemeente en klussen bij de nieuwbouw van Sparta Nijkerk. Ook het organiseren van een verwenochtend bij dagbesteding van Zorgerf Buitenland of gezellige avond activiteiten met cliënten van Philadelphia zorg worden gedaan door de leerlingen. Het Corlaer College en Sigma Nijkerk organiseren gezamenlijk deze vrijwilligersactiviteiten in Nijkerk. Wil uw organisatie ook een Maatschappelijke Stageplaats aanbieden voor het schooljaar 2015/2016 neem dan contact op met Sigma.