1 t/m 7 juni – Week van de Jonge Mantelzorger

14 mei 2021

1 t/m 7 juni staat weer in het teken van Jonge Mantelzorgers. Tijdens de Week van de Jonge Mantelzorger vragen we landelijk aandacht voor deze jongeren. Door heel het land worden activiteiten georganiseerd voor jonge mantelzorgers. In Nijkerk hebben Jeugd- en Jongerenwerk en Sigma gezamenlijk een programma gemaakt. Wat is er te doen?

Woensdag 2 juni van 13.45-15.00 uur een workshop Pizza bakken in samenwerking met New York Pizza aan het Willem Alexanderplein voor kinderen van 8-12 jaar (VOL!!)

Woensdag 2 juni van 19.00-21.00 uur een sport en spelavond bij het jongerencentrum de Chill Out aan de Watergoorweg voor jongeren van 8-18 jaar

Vrijdag 4 juni van 19.30-20.30 uur een Dans en Workout les, een combinatie van Zumbadans en oefeningen, in samenwerking met Curves Nijkerk bij de Chill Out aan de Watergoorweg. Deze les is ook online te volgen via een link die je per mail toegestuurd krijgt. Ook deze activiteit is voor de jonge mantelzorgers, meiden en jongens, van 8-18 jaar.

Meer informatie of aanmelden kan tot uiterlijk 27 mei via: ahooijer@sigma-nijkerk.nl Wees er snel bij want vol is vol! Vermeld bij aanmelding, je naam, adres, leeftijd en emailadres, aan welke activiteit je mee wilt doen, het aantal personen en of je online of fysiek meedoet in het geval van de Dans/Workoutavond.